Hemskaste bilresan

Hemskaste bilresan på länge...Johanna(lillasyster) och hennes kompis lovisa satte sig längs bak
i bilen och det är typ i bagaget... När vi nästan var hemma så hör vi ett ljud, vänder oss om och frågar
-Vad har hänt?
- Lovisa har kräks, o det är ganska mycket..
Japp Där bak låg också min dator i min dataväska o nu är hela den kräkig bilen stinker också, det var as mycket kräk asså.... fy... Hur kan man bli så lätt åksjuk, jag håller väll gränsen ganska bra tror jag, ibland är det bättre
än andra gånger...
känner mig så elak som lägger ut det hära men bara inte lovisa läser min blogg så...

Kommentarer
Postat av: camilla

jag tycker verkligen synd om henne :/

2009-04-06 @ 20:19:23
URL: http://camillllapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0