Nevins operation gick bra! o dan ;)

Nevins operation gick bra!!!  Fast han är chockad nu vilket också är farligt -.-
jaja...
Nu är vi på landet iaf och sitter o ser på room raiders haaha xD det är så töntigt... :P
Just därför är der as kul.... Ida får vi god mat :D macka med räkor oc hsånt till förrätt och fläskkottleter
till midda! mmm "maraobu" haha var bara tvungen xD

IDa gick skolan fort :d jag sov ju hos Annelie igår och när vi skulle gå upp så låg vi kvar där i sängen
20 min efter alarmet ringt, men vi kom i tid ;) haha fast annelie blev nog lite sur på att jag sminka mig så länge xD
30 min... hur länge brukar ni sminka er?
haha på väg till slöjden på lidingö från vårberg 23 stationer -.- 
fast jag och annelie flumma sönder så det var faktiskt kul :D länge sen jag flumma så .P
Efter skolan stack jag, annelie och evelin till donken :P
pussssar <33

Haha maten jag och annelie lagade igår xD Min mat i tallriksmodell... :p


haha igår kväll efter tallriksmodellen, vid 11 kanske xD
Annelie: Hmm jag är inte så hungrig...
efter ett tag,
Annelie: Jag vet vi tar bananasplit!
Juste måste vara lite snäll mot annelie också den här tallri´ken är bara min, annelie tog mindre ;)



evelin ritade av Annelie, mig o henne :P haha jag i mitten,
 evelin med sina onskefulla planer(ni ser nog vem det är) Näe driver bara..
Sen fattar ni nog vem annelie är :P


dagens mellanmål på donken -.-


Jag och annelie i cp gunga :p haha


Kommentarer
Postat av: Linda

Gillar din blogg! :)

2009-04-03 @ 20:19:32
URL: http://lindawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0