Plussar

NU är jag med annelie (o hennes (o min)skinnjacka) Ni förstår hon köpte en likadan som mig :O Så vi komr i samma på tisdag till skolan. hihi vi möts upp på liljeholmen hon tar ena halvan jag får ta andra ;) jupp båda fall in love in the samma jacka'
MEn lösningar löser sig alltid :P NÄstan iaf....
Ida på skärholen så var vi fört vid gina o jag köpte ett par vita jeansleggings, o plötsligt märkte jag att jag inte hade nån påse med jeansleggins i -.- Vi sprang runt över allt o leta men icke sa annelie ingen påse...  bli såb trött på sånt... mina nya vita jeansleggins borta :(

Sen efter de när vi kommit hem till annelie gick vi o köpte typ chips på ica sen stac vi till typ skogen :S vi skrämde upp oss som fan... Men annelie lyckades nog bli räddare änn mig :O hihi ovanligt :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0