annelie gästbloggar hära :)

alåå :)

vad gör alla ?
själv sitter hemma hos mig med mickis på besök hahaha.
vi har nyss ätit hemma gjord pizza, gott va ?
venne riktigt vad vi ska göra idag, vi går ut lite senare typ. och köpa energi dryck hahaha.
kan behövas -.- 
sen till kvällen så ska vi droga oss med filmer,  b.l.a the grudge
aja men kolla in min blogg,
onlymiiine.blogg.se 
den är sååå mycket bättre!! :D men nu måste mickis skriva här nedanför...

Heej alla fina människor! Och Annelie, min blogg är så mycket bättre äån din :D
Haha xD Annelie är så *sjuk* inte bokstz<vligt :P
Haha, har inte så mycket att sriva om just nu... Förutom att jga sitter hära med en klubba i munnen
och juste Annelils konversation med hennes vän via msn:

-heej älskling!

-shoooo! darling!

-du ks asäga hony när jag säåger darling

-honey

-yes darling

-sluta haffa på mig! jag blir kåt

-fan jag haffar på dig!

- men jag blir kåt ju!

-runka :D

-men jga får inte upp den :( Du får hjälpa mig :D


Haha ett av Annelie perversa samtal, men det blir värre <.d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0