arabiska ? herre jävlar :S

مرحباً
ser ni det dära konstiga texten  ibörjan.... Det betyder hej på arabiska
Försök fatta det dära och att jag ska till ett arab land i sommar :S hehe kommer
nog inte lyckas beställa rätt mat...

Sitter nu hära med annelie och vi/hon har nyss översatt svenska till turkiska....
Jag ville lära mig arabiska istället ... Men men nu blir det turkiska som gäller


svenska:                                                                     turkiska:

hej                                                                               merhaba
vad gör du ?                                                            ne etmek sen ?
jag är bäst                                                                ben dir güzel
kan du svenska ?                                                  bir sen İsveç'e ilişkin ?
tack                                                                               teşekkürler
varsegod                                                                       buyurun
kuk                                                                                     sik
fitta                                                                                  amcık
tjej                                                                                    kadın
kille                                                                                 oğlan
musik                                                                              müzik
hur mår du  ?                                                   ne ölçüde duymak sen ?


ppsätning tagten från annelies blogg)
Oj fattar ni nått :o! seriöst jag förstår mig inte på turkarna (u

Kommentarer
Postat av: annelie annelie annelie :)

här kopierar man ;o <3

2009-03-15 @ 19:09:25
URL: http://onlymiiine.blogg.se/
Postat av: esra

hahaha överdrivet fel översatt av den som gjorde det XD

2009-03-18 @ 19:59:48
Postat av: mikaela

HAha Där ser du Annlie :P haha xD

2009-03-18 @ 21:42:55
URL: http://thelifebymikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0