Artist- min framtid :P

Kom nyss hem nu... Ida i skolan hållde jag föredrag :P det gick väll bra :S
haha xD Sen hade vi pjäs snövit... JAg sa inte det jag skulle säga i tid så
CL var tvungen att säga mina repliker xD haha och jga skulle ta hanns men 
jag hade aldrig läst det förroch konstiga ord så det blev lite sjukt -.-
Men Men Man måste ju skämma ut sig ibland, haha.... Jag är aldrig faktiskt rädd för sånt
Jag kan sitta däraoch skrika bland folk..
 På vägen hem från tunnelbanan kan jag plötsligt börja sjunga för att jag känner för det
(älskar att sjunga)  Haha med tanke på det ska jag bli artist, tjäna fett med pengar haha xD
jag menar tänk att få betalt för nått man älskar att göra? Som man gör frivligigt för man vill?
det skulle va som en dröm :)!!
Vänta skriver mer om maten sen.. ska rusa iväg och käka pasta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0