bromhexin -.-

MOrgon! ida är sista dan hära i åre.... Det har gått fort jag har inte hunnit åka nått nästan -.- (fast det kan ju bero på att jag är sjuk...) Med tanke på det, 
min smak är ortfarande inte tillbax!.... Kanske måste va hemma rån skolan morrn vi får se ;)
Vi åt nyss frukost, man kan välja av hundra olika grejer typ men gissa vad jag tog?! GRÖT.... JAg känner ju ingen smak så varför ta nått jobbigt att äta..... Nu ska skidkläderna på, om jag orkar.... och jag ska åka skidor! Just nu i lägenhetten kom mamma fram till att peppes skidjack stinker svet.... ointressant?k Näe Måste verkligen sluta skriva nu, ska svälja en bromhexin och bortatänderna o packa o försöka ååka skidor pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0