fjortis, inte jag inte :P

vaför har du du blivit en fjortis? / wangstah

svar: 
jag tycker själv att jag inte är en, kanske inte så konstigt att du tycker det eftersom att jag driver(med typ fjortis poser)  på de flesta bilder jag har här. Jag har blivit varnad av kompisar att kanske sluta driva med fotona eftersom de folk som inte känner mig kan ta de seriöst eftersom alla bilder är sådana, jag har faktiskt blivit bättre ;)... Men om du lär känna mig ändrar du nog upfattning :)

haha juste du kanske såg videon en sss byxer men de är faktiskt evelins(hon hade lånat de av nån tror jag), haha vi skulle dansa då och jag hade jeans så lånade lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men dina pouse är inte fjortis

mer wannabe xD och kss är inte heller fjortis

utan oxså mer wannabe ! :)

du är värkligen inte fjortis !

<3

2009-03-23 @ 20:18:23
Postat av: Anonym

haha men dina pouse är inte fjortis

mer wannabe xD och kss är inte heller fjortis

utan oxså mer wannabe ! :)

du är värkligen inte fjortis !

<3

2009-03-23 @ 20:18:33
Postat av: Ss

Skit i folk som säger det, alla har sin egen stil du behöver inte ändra på dig för någon annan .

2009-03-23 @ 20:22:30
URL: http://fashionfirst.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Gulligt skrivet! du har helt rätt men själva grejen är att bildena är inte jag... inte min personlighet... Så det var nog lika bra <33

2009-03-23 @ 20:28:05
URL: http://thelifebymikaela.blogg.se/
Postat av: evelin

här skyller man på mig och mina byxor :'(

2009-03-23 @ 21:57:52
URL: http://evelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0