*********** gästbloggar

hejj , 
******* hära :D
asså jag får typ grov damp -.- , jag och mikaela vågar inte gå ner till hennes undervåning för att hämta läsk ;o . så vi försöker ringa någon som vi kan prata med , men ingen jävel svarar ju ! 
aja , men jag ska berätta om våran dag :D
jag vaknade iallafall typ vid tio av att mamma sa att hon skulle öppna buitken ;o , sen så gick jag upp , duschade och plattade håret , sen slängde jag på mig lite smink och drog iväg till butiken . 
sen vid fyra så var vi hemma , och då började vi möblera om i hela mitt rum , det blev fett fint :D och det ser mycket större ut nu ;o . 
men iallafall , sen typ kl halv sju så träffade jag mikaela vid tc , så tog vi tuben till kista och träffade my boyfriend och hans kompis henke :)
sen så var vi väl typ där till 9 eller något (a) 
och så skulle vi träffa ********** , men han hade fått "utegångsförbud" så han kunde inte träffas . 
men sen åkte vi till tc igen iallafall , och juste ! när vi satt och väntade på ropsten tåget så satte det sig en kille brevid mikaela och la armen runt henne ;o , sen började han typ prata engelska eller något :o
men aja , sen åkte vi till ropsten och tog lidingöbanan , och det gjorde den där killen också ! sen började han sjunga någon jävla afrikansk sång ;o och mikaela och jag typ garvade sönder , xd . 
men när vi kom hem till mickis så började vi prata med ************* på msn , och nu är han typ lite irriterad på mig :(
men nu ska vi gå ner till den läskiga undervåningen och hämta läsk :o

pussssssss , 
skapa rel på playahead , ******** <3

sry, namnen komr imorrn lovar :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du bara inte att det är erika som gästbloggar?

2009-03-08 @ 14:06:33
URL: http://ensofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0