Godmorgon

Godmorgon alla solstrålar :D Jag har nyss varit och ätit frukost hmm men känner fortfarnde ingen smak :(
och man får ju inte glömma att jag nyss skölt näsan, taxit nässpray och en bromhexin....
Nu ska jag strax skynda mig på med skidkläder, haha tror jag kan åka ida även om jag inte egentligen borde :S
Ikväll ska vi äta på Dahlboms haha tror att det är ett as fint ställe *hoppas* fast jag har nog varit där förut.... :P
JAg har fortfarande inte sett blondinbella jag vill så gärna veta hur hon är som person! MEn om jag ser henne ska jag spela in våran interjuv så ni också får veta henne spersonighet ;) haha men måste nog sätta på mig skidkläderna nu innnan de andra dödar mig :S puss <3

JUstemåste fråga en grej, NI vet att det finns en skeäck film som heter nått men "rum 114" elr nått sånt, jag vet inte numr...... och i rummet här i åre är nummret 411 jag bara undrar vad heter filmen egentligen?:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0