Igår var vi på donken förresten! ( skriver intressant i skolan)

hej allihopa! Nu ska vi strax spela upp en pjäs, En blandining av snövit och guldlock
Haha Pjäsen finns i engelska boken men haha svär på att det inte kunde den rätta snövit...

Nu sitter jag hära i skolan och har precis gjort ett spanska prov. hade inte övat -.-
Men det gick bra :P tror jag....
Jag är pank förresten!! :o Hade inte ens råd till donken igår... lyckades delvis skrapa ihop
tre spenn men vad kan man köpa för det....
Men Men strax komr pengarna i fickan igen :) hihi på början av nästa månad tror jag det är..
Nu sitter jag här och pratar om egot och sprutor usch hatar sprutor...! Men måste
komma över den fobin nu!'

pusss! bloggar mera sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0