inga skidor ida...

Jag kan fan inte äta! Jag blir så jävla sur jag menar vi är i  åre, har världens frukost värsta buffén men självkart sitter jag dära och känner inte vad maten smakar, och plötsligt börjar jag blöda näsblod inför 100 människor  *roligt roligt*
Kan inte vara med och åka skidor ida :(
Kanske ska sluta klaga nu?

Det possetiva är iaf att jag slipper, vänta jävlar också nu böjar näsblod! så tbx iaf de possetiva är att jag slipper nej herregud jag hittar inget possetivt :(
så jaja det hära blev ett deppinlägg :(

Kommentarer
Postat av: linda

då kan det bara bli bättre. o det blir det!!

vill tipsa om en ny liten butik



unzip.se

unzip.se



bäst pris

FRANK DANDY SALMING

2009-03-20 @ 14:33:48
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0