Kladdkaka...

Hahha bråk på gång igen.....
Seriöst vår klass klarar inte av en timme utan ett nytt bråk....
Ida ska vi nog dygna :P hehe om vi orkar xD
JAg har redan druckit upp hela min jävla redbull..... men Annelie har hela sin kvar!
Precis som med hennes kladdkaka... <<<<vi köpte en stor fet rund kladdkaka och jag har käkat upp min halva
medans annelie sitter dära med helka sin kvar :S JAg har tänklt på en sak man blir bara nere av red bull
alla andra energi drycker fungerar men iunte red bull jävla bullshit grej!
Jaja nu ska jag proppa i mig lite chips och chatta med största "töntarna"
Senarfe ikväll blir det också *the grudge* hehe kommer ligga dära o pissa på mig :S
pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0