LÄS läs :)

Heej!! Jag är verkligen jätte ledsen för den dåliga uppgraderingen! sry...
men jag sov hos NIke och nu är jag och familjen hos gäster.
Juste hos NIke:
Vi hälsade på hos hennes pappa, hämtade min grejer hemma.
Åkte till nike. OCh sen snackade vi typ resten av kvällen ;)
Haha och flumma sönder xD har nog aldrig garvat så mycket....
Sen när klockan blev 11 sprang vi ut och jogga :) Haha stackars nike
jag är så feg och min kondition är inte den bästa...
Så hon fick släpas med med mina
- Nike måste vi sprina jär det är mörkt, och inga folk här :S
- kan vi inte sakta ner lite, snälla kan vi gå...

Jag säger bara stackars Nike. När vi sen kom levande hem
Såg vio på little manhattan "en film man blir glad av"
Sen sov vi.
 och när vi sedan vakna på mogonen
Så såg vi på *the unborn* As läskig ju! Hur kan folk säga att det är en dålig skräckfilm!
Vi såg också halva "the notebook" Men jag var tvungen att springa iväg till tåget för att åka hit
till örby där vi är hos folk.

Bild från the unborn

Kommentarer
Postat av: Mikaela

trevlig lördag kväll

2009-03-28 @ 17:15:30
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0