Sofie ska med till landet :D

Heejs sötisar! ida hare varit en lång da.... fast Nu vet jag att Sofie ska hänga med till landet ;D haha elr ja vill att det ska gå (måste bara övertala henne...) För faktiskt är det as kul och vara mer än en där! för att vi komr få sova i gäststugan med studio dator och allt + en egen kyl... Vi komr ju fan ha ff hela tiden/leva i gäststugan :S men men Det är ju sofies val men jag vet att hon komr :D *hoppas' hoppas* hoppas* 
Ida hare inte hänt så mycket.... bortsätt från att jag käkade en cookie och en kokosboll även fast jag lovat mig själv att sluta med donken varje dag, godis och chips varje dag och kokosbollarna! :o 

Jag fattar inte... Jag är as smal, man ser fan mitt ena revben ändå käkar jag som en jävla elefpant! :o :o så.... konstigt elr hur?

Kommentarer
Postat av: annie

mickis, jag får säga tjobre om jag vill. Jag är ingen wannabe blatte för det!

2009-03-13 @ 21:59:56
URL: http://sweetiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0