stressigt!

I dag rullade dagen nästan på som vanligt...
På morgonen hade både jag och annelie ställt alarm men hon stängde av sitt och jag, 
kommer ihåg att jag gjorde nått men inte vad... När klockan var 07.10 kom pappa in och vi hade
försovit oss reält (stavning?) Efterdom vi skulle ha prov på morgonen kastade vi på oss kläder
och två mackor... Han dessvärre inte fixa håret elr sminka mig, När vi äntligen kom fram till skolan så var vi 15 min sena...
och sen tvugna att gå in på toaletten för att fixa det ovårdade håret och fräscha upp oss med smink...

Sista lektionen i skolan var gymnastik på friskis och svettis....
 och vi körde bodybump elr nå sånt. Så nu sitter jag här hemma
och kan knappt röra mig pågrund av sukt mycket träningsvärk och är hungrig som fan... :P

juste kolla, hittade as roligt klipp på youtube!

Hmm de lär ju  inte var sanningen :P hihi vad tror ni? :D

Kommentarer
Postat av: sannie

haha videon <3

2009-03-05 @ 19:55:01
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0