Tacos :)

Ida har vi käkat tacos :D Hihi käka 3 båtar och 1 mjukt bröd juste + massa taco chips.
Men nu är jag hungrig igen -.-  Haha jag tror Nevin(Min hund) är k'är i en kanin!! haha
xD Men han komr alltid ändå vara min bebis! hihi jag ska verkligen kära mig att hela
oredentligt! Jag ska hela nevin från sina höftproblem :)
Jag kna iaf lite av grunderna som jga fick lära mig av Nikes mamma :)
Det fungerar!!! Jag ska nog lägga ut ett klipp med healing xD
Haha är nog kanske lite knäpp som tror på helaing andar/spöket och sånt skit :)

Kommentarer
Postat av: decembermirakel

happ, då är jag med knäpp som tror på andar:P

2009-03-28 @ 19:00:09
URL: http://decembermirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0