Till erika

När jag tror jag har fått en  äkta vänn släpper jag in en som en i familjen...
Det är nog också därför mitt hjärta har blivit krossat så många ggr...
Jag har gett dig 4 chanser jag sa att fjärde var din sista
MEn efter ida har jag lärt känna dig som en syster, jag kanske gör fel nu...
JAg kanske komr få mitt hjärta krossat igen
Men om man inte satstar fortsätter tror på folk så kan man inte ens för stunden känna sig lycklig...
Så 
Erika även om det är fel så har du fått en chans
Jag saknar dig!
Och sanningen är att jag älskar dig som en syster nu efter vi pratade
Jag vet att vi komr ta oss igenom det hära livet tsm!
Även fast jag vet att många nu som vet allt du gjort komr tyka jag gör helt fel, komr säkert prata med mig om det men
Du är och komr alltid vara min älskade syster <3<3

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0