Dagen :P

ÅÅh ida hade vi sovmorgon :D Sen so i 3 timmar... puh 
lunch, och sen åkte vi iväg till en annan skola för att ha  kemi...

Efter skolan åkte jag Evelin och sofie till donken och dära mötte vi Annelie och erika :D
Där såg jag också en gamal klass kompis till mig... som jag var kär i, från 2:an till 4:an :S
hehe xD
Sen var Annelie och E rika Tvugna att gå för att Annelie skulle träffa sin hemliga kärlek...
Ja elr nån kille hon är på G med... Fast efter deras träff så frågade jag om hon var kär och hon visste inte
Men jag vet hemligheten hon är förälskad i Andreas! :o 
efter donken gick vi in i massa olika affärer, och gissa vad, jag hittade lösnaglar för bara 10 spänn på hm!


Sofie... :P 


Sofie passar ju as bra i lugg! så It´s time for you to cut your hair girl :P

komr mer inlägg sen pussar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHA FACK U! XD

bild 1: är sjuk och kämpar mej till kemin ändå!

bild 2: HAHAHAHHAHAAHAHHAHAH groooft ful :o

2009-03-03 @ 22:27:44
Postat av: malin

haha bild ett fjortis pouse

2009-03-05 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0