skidor :p

Äntligen hemma! Trodde inte jag skulle orka hela dan..... elr ja halva -.-
Att åka skidor igen var faktisk roligare änn jag trott :D 
å jag belev inte känd som "den hostande tjejen i för stora kläder" tablettern värkte :D
elr sista som  sagt så drogade jag mig själv med tabletter och det börjar nog bli dags igen, känner hur
hostan komr tillbaks... JUSte ska nog rangordna tabletterna så ni vet vilken ni ska ta om ni är sjuka... iaf det
som underade bäst på mig ;)
tabletterna jag tog: Noskapin(mot rethosta), Bromhexin(mot slem hosta), ibumetin(smärta feber och inlamation) och Mucoangin(bedövar, för halsen)


På första plats kom: *bump bump* Ibumetin (fick mig sluta va hängig, blev piggare)

På andra plats kom:    mucoangin(bedövade halsen och hostan minskades)

på tredje plats kom: Bromhexin(hostan minskades även hära)

På fjärde plats kom:  Noskapin, Den fungerade  inte alls :(


Ta alla samtidigt så ska ni se att ni komr bli bättre :D Det fungerade på mig
JUste tågresan hit var jätte skön vi soov zZzZzZzZzzzz. Det hick så fort Man ick och la sig och nästa gång man vakna var man i åre ;)
Det rekomenderas starkt "natt tåg" Och om ni ändå ska ka nått åk *utmanarna* viola.... hehe de utmanar SL :P
Ska droga mig med alla tabletter nu igen -.- puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

eey,gillar din blogg faktiskt :D





http://VendelaSpace.devote.se

2009-03-19 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0