mycket!

Har ju inte laddat upp bilder på ett tag nu, så nu kommer alla på en gång :P


haha! Till vänster annelie till höger jag :) jag har nästan ätit upp halva när hon har hela kvar :S


Annelie ser ut som  en rosa människa lite "wnb harry potter" Men det är inte hennes fel xD
Jag tog bilden och jag sa åt henne att ta upp luvan så :P



fick honungsvatten i skolan när jag var sjuk ;)


Bild från i åre när vi såg på wallmars


Annelie ville bli strypt :S


På jumpan, alla som hade glömt fick gå och ta bilder. och när jag kollar igenom de nu börjar jag bli rädd :O
KOlla han men vit mössa han gör vampyr pose, ör er som sett twiligt


Ser ni här också!!! fy fan asså vilken tur jag har om han är vampyr haha då kan jag bli en :S



våfflorna hos evelin :D


Nike driver haha det ser fan äkta ut :O


Driver igen :P Jag känner mig faktiskt lite elak, lägger bara ut bilder där hon ser ut som en wnb... fast jag lovar det är hon inte :)


På bussen mot huddingö :O


Jag och Nike bestämde oss för att rulla i snön xD haha!!


Dagens skolarbete...


Fattar ni hur stolt jag känner mig alla det här papperna har jag skrivit och gjort ida!!!

Juste måste tipsa om syrrans låtar jag skojjar inte hon är grymm! lyssna här hon sjuger as bra lovar lyssna :)



Kommentarer
Postat av: ánnelie

fyfan vilken fkad bild på mig! <3

2009-03-29 @ 20:18:14
URL: http://onlymiiine.blogg.se/
Postat av: susan

frågestund i min blogg :)

Om du nu har nåt du undrar över §

2009-03-30 @ 13:24:16
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0