Wallmars! as bra!!!

Hej alla! KOm nyss tilbax efter att ha varit på dippan och sett *wallmars* De var sjukt kul! och de var as duktiga! har filmat massor men som sagt glömt sladden hemma :S
 Det var sån skön stämning där, jag menar det fanns nog inte en enda bortsätt från min lillasyster som inte stod där och sjöng med och hoppa omkring till musiken!(alla var förstås fulla) MEn inte jag, jag kunde vara galen och ha kul ändå :D

juste ja... .på dippan blev jag också tasad o när jag vändemig om sprang några iväg... :P hehe xD 
nu äter jag chips :D Jag tror jag känner smaken av..... vet inte...
Ida blir det förresten sen middag, halv tio. Men det är väll egentligen ganska normalt typ mina middags tider hos pappa ;)
Nu är JOhanna(lilla syster) och mamma nere och badar , SKÖNT :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0