Sjuk :(

Hej alla, jag sitter hära nu med en kopp varmt vatten med honung i...
Vilket betyder att jag är sjuk...  Eller hostig och ont i halsen -.-
Så dåligt tillfälle att bli sjuk på som sagt i natt klockan 23.00 åker vi till åre....

Ida iaf vaknade jag och kände mig lite dålig, men slog genast bort tanken (eftersom) vi skulle ju till åre
Men när jag var i skolan och första lektionen var matte, jag och erika satt i ett grupprum och hon fick höra mig hosta...
Min hals började verka och jag gick omkring, och jag tror jag frågade alla i klassen om halstabletter men självklart hade ingen...
Tillslut gick jag till lärar rummet och frågade... och fick en kopp med varmt vatten och honung,
det gjorde mig bättre för ett tag, vi satt kvar där i grupprummet och plötsligt ringer Annelie och säger

Annelie: ehhh var är ni?

jag: i ett grupprum, var är?

Annelie:haha vi har börjat ör as länge sen 

Jag: oj vad gör ni?

Annelie: Vi ska gå till massa olika skolor och göra reklam för jensen

Jag: MEn deet vill jag också göra!

Annelie: det går inte, vi delades in i grupper och skolerna är slut

Jag: MEn det vill jag va med på!

Annelie: ett synd, hejdå, (luren las på)

Jag: puss hej

Jag berättar för erika och vi lyckas fixa det ändå! Vi fick gå med CL och simeon.
Efter vi hade lämnat lappar och sånt i olika skolor var det dags ör lunch, fast vid de tillfället
Var jag både sjuk och hade inte packat nått för ikväll... 
Så jag pratade med lärare och jag fick gå hem,
Erika som skulle till tandläkaren var också tvungen att gå hem, och eftersom att pappa hade mina 5
väskor på kugsholmen ungefär där erika bor, och Peppe(mammas mann) skulle hämta dom tänkte jag
om jag åkter med erika och stannar här ett litet tag kan jag få sktjuss hem, och det fick jag :
JUste när tandläkaren väll va så hade vi glömt bort tiden xD
Jaja ska packa och plcka ut ur diskmaskinen nu, även fast jag ng borde ta det lugnt  puss!



Bild på mig och erika <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle Carlsson

bra blogg! läs gärna min och släng in en kommentar.. :D

2009-03-18 @ 17:56:32
URL: http://ccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0