restuarang :)

Hej, Nu kom vi nyss hem från "dahlboms" as bra restaurang Ett starkt tips till folk om ni nån gång ska till åre :) Fast det är jävligt dyrt :S HEhe hur fan hade vi råd? Fast i och fösej jag är hos mamma :P hihi ast jag tycker ändå att de tär lite dåligt  att hon vi alltid hos mamma måste spara undan till sådan hära saker... "Vi måste hålla igen" för att kunna gå på sådana hära restauranger -.- 
NU springer peppe omkring naken #måste lufta lite" :S hehe trevlig fräsh familj va? Fast det är bara peppe(Mammas ingifta man) hehe han är lite småå knäpp :P Fast jag slår nog allt :S inte bra....
Men ska tvätta bort sminket nu(få en blick av min beka hy) xD och sova puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0