Allt!

Hmm försöker hitta nått att skriva som inte inefattar min dag :P
men lyckas inte.... hehe fast ida har det faktiskt hänt ganska mycket


Nån liten kaxig tjej hade kallt erika för wnb igår på msn och hon bjöd fridholm och alex...
Hon fortsatte och vara as kaxig och ida så ringde vi.
det första hon sa till mig innan jag ens hade sagt nått var 
 jävla horunge!

vi ska misshandla dig, strax komr du ligga och blöda under min fötter, vi komr vara as många bara så du vet

När hon säger så så vill jag och erika
ta med oss folk och fridholm och alex skulle med eftersom vi skulle möta henne och hennes "crew"
Fast efter ett tag så ringde jag upp
och fick ceta att det bara var 97 och ja gtänkte *shit hur kan de vara så kaxiga, vi kan inte gå på dom de är fan bara 97 or*
sen fick vi också veta att de hade inga folk elr nått så varför ska vi ge oss på dom? kanske snacka och om de slår oss göra tillbaks med inget annat!

I slutet av skolan ida skulle alla lösa högt ur en krönika.... Där det stod saker som
HAn tog hand om sina svarlönade pullor
Analt, oljig, juste en grej till
det stod såhära *hur hinner alla fjortonåringar där hemma med att både kära sig själva, skrika fking jävla åmol skit till nån gubbe blanda häxis och ycket mer.* 
ska äta nu lucktar jätte gott puss <3

Kommentarer
Postat av: annelie

men bry dig inte bara,

alla är fan kaxiga varför då gå på just henne av alla ? ;o <3

2009-03-16 @ 19:27:50
URL: http://onlymiiine.blogg.se/
Postat av: annie

men mickis! Hon var ju bara en kaxig skitunge, gör inte en sån stor grej av det. puss

2009-03-17 @ 17:17:39
URL: http://sweetiepop.blogg.se/
Postat av: evelin

ärligt så försvarde hon bara sig själv.

okej hon kanske inte behöver använda så grova ord men ändå palla gå på någon för den är kaxig.

fråga bara varför personen är kaxig istället och jag tror nog att personen är rädd om den blir hotad av er efter som att ni ändå är 1-3år äldre

2009-03-18 @ 20:42:34
URL: http://evelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0