får endast läsas av människor med förnuft :o

orkar inte , nu är några hära och kollar på våran lägenhet -.- 
även fast de sagt att vi inte ska sälja.... jaja jag år lov att överleva ;)

Jag kollade förresten igenom min web historik och hittade en sida som heter "gratis refill"
Jätte bra sida faktiskt ;) hehe meningen med den är att man ska samla på sig poäng så får man välja
refill till mobilen elr presentkort.... Men eftersom att jag aldrig komr kunna sammla på mig de poängen så
skickar jag gratis sms för dom :D JAg får skicka gratis sms via sidan + att om man har ork att bara bbesöka 500
hemsidor så får mann presentkort :D Så ni borde verkligen bli medlem vilket ni gör här
puss på er | <3

Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2009-03-20 @ 17:36:13
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0