Utskälld :S

NU har vi nyss ätit klart, maten var klar vid 20 i 9. var ganska så hungrig då :§
NU måste jag egentligen gör mera läxa men orkar verkligen inte...
Jag vill verkligen bli bättreu, det vi har nu i So:n är helt onintressant,
men jag ska självklart göra mitt bästa och hoppas på MVG!
Även om jag inte tänker plugga just nu...
usch  ser en reklam på tv där de sieer och typ käkar en hel falukorv och bröd som godis,
des ser ut som de står dära och suger kuk :S haha xD
juste ida på musiken fick läraaren damp utbrott på mig....
Vi skulle göra om låtar til påsklåtar, och sen när våran låt kom så spelade jag in... Och hon ba

-  Jag trodde det var självklart man inte fick, det är nästan så jag ska anmäla, här ge mig mobilen den ska till rektorn radera nu! (jag raderar) är det raderat nu!? 
-ja....(jag fnissar lite, jag spelade ju bara in vår sång lixom...)
- Vadå tycker du det här är kul? Det är det definetift inte! Näää  jag ska nog gå till rektorn med det häära...

Som tur var gick hon aldrig till rektorn men ändå... JAG spelade bara in våran låt lixom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0